Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować)

One Press / Helion
Oprawa: Broszurowa
Rok wydania: 2022
Autor: Artur Jabłoński
Data premiery: 2022-03-18
Format: 142x208 mm
Liczba stron: 168
43 punktów lojalnościowych za ten produkt
Dostępność:
dostępny
Producent:
EAN:
9788328391826
Czas wysyłki:
48 godzin
43,99 zł
Kup teraz
Dodaj do ulubionych Zapytaj o produkt
Opis produktu
Cechy
Komentarze

Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej.
Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują.

Dowiesz się z niej:

  • Jak ludzie przyswajają teksty, także reklamowe i w internecie
  • Że forma bywa często ważniejsza od treści (naprawdę!)
  • Jak pisać skutecznie i przystępnie dla odbiorcy
  • Jakie są konkretne rozwiązania, schematy i gotowe do wdrożenia przykłady efektywnych tekstów reklamowych